28 Ekim 2009 Çarşamba

Philippe Jaroussky

Philippe Jaroussky

20. yüzyılın başından bu yana yetişmiş en iyi Fransız kontrtenor kabul edilen Philippe Jaroussky, Avrupa’nın tartışmasız en iyi dönem müziği topluluklarından Concerto Köln’le Londra’nın ünlü Barbican Salonu’ndan sonra İstanbul’da. Fransız bir eleştirmenin “bir meleğin sesine ve bir şeytanın tekniğine sahip” olarak nitelendirdiği ve bu görüşü her konseri ve kaydıyla haklı çıkaran genç sanatçı, resitalleri, opera performansları ve kayıtlarıyla son hız yükselmeye devam ediyor. Olağanüstü sesiyle Jaroussky’ye en iyi yorumladığı bestecilerden Händel ağırlıklı repertuarında eşlik eden Concerto Köln 50’yi aşkın kaydıyla en iyi ödülleri almış, Cecilia Bartoli, Magdalena Kožená, Andreas Scholl gibi büyük yıldızlarla çalışmış son derece başarılı bir topluluk. Bu enfes barok programda büyük bir yıldızla tanışacaksınız.


G.F. Händel
Süleyman Oratoryosu’ndan “Saba Melikesi’nin Gelişi”, HWV 67 J.C. Bach Artaserse’den “No, che non ha la sorte” resitatifi ve “Vo solcando” aryası, G1 G.F. Händel Tolomeo’dan “Inumano fratel-Stille amare” resitatif ve aryası Fa Majör Su Müziği süitinden bölümler, HWV 348 J.C. Bach Carattaco’dan “Perfida Cartismandua-Tra l’orror”, G7 G.F. Händel Alcina’dan “Sta nell'ircana”, HWV 34 J.C. Bach Adriano in Siria’dan “Cara, la dolce fiamma” G6 J.C. Bach Klavsen ve Orkestra için Fa minör Konçerto G.F. Händel Ariodante’den “Scherza infida”, HWV 33 J.C. Bach Temistocle’dan “Ch'io parta?”, G8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder